콜린의 생각노트

Kelly Clarkson - Before Your Love 본문

주크박스

Kelly Clarkson - Before Your Love

콜린(Colin) 2007. 5. 17. 07:57
반응형

Artist: Kelly Clarkson

Title: Before Your Love

I wonder how I ever made it through a day

내가 하루동안 어떻게 지냈는지 궁금해요
How did I settle for a world in shades of gray
회색 그림자 안에서 내가 어떻게 살 수 있었을까
When you go in circles all the scenery looks the same
당신이 원 안으로 들어갈 때면 모든 장면들이 똑같이 보여요
And you don't know why
당신은 이유를 모르죠
And I looked into your eyes
그러면 난 당신의 눈을 봐요
Where the world stretched out in front of me,
내 앞으로 펼쳐지는 길에서
And I realize
난 깨달았죠

I never lived before your love
당신의 사랑이 있기전엔 살아있지 않았어요
I never felt before your touch
당신의 손길이 있기전엔 느끼지 못햇어요
I never needed anyone to make me feel alive
내가 살아있음을 느끼게 해줄사람은 필요치 않았어요
But then again I wasn't really living
하지만 난 정말로 살아있는 게 아니었어요
I never lived before your love
당신의 사랑을 받기 전엔 살아있지 않았어요

I wanted more than just an ordinary life
난 그저 평범한 삶보다 그 이상을 원했어요
All of my dreams seemed like castles in the sky
내 꿈이 허공의 궁전처럼 보였을 지라도 말예요
I stand before you and my heart is in your hands
내 맘이 당신 손안에 있을 땐 난 당신 앞에 서있었죠
And I don't know how
난 어떻게 해야하는지 몰라요
I survived without your kiss
난 당신의 키스 없이 살아남았어요
Cause you're giving me a reason to exist
당신은 내게 존재의 이유를 줬으니까요

I never lived before your love
당신의 사랑이 있기전엔 살아있지 않았어요
I never felt before your touch
당신의 손길이 있기전엔 느끼지 못했어요
I never needed anyone to make me feel alive
내가 살아있음을 느끼게 해줄사람은 필요치 않았어요
But then again I wasn't really living
하지만 난 정말로 살아있는 게 아니었어요
I never lived before your love
당신의 사랑을 받기 전엔 살아있지 않았어요
I never lived before your love
당신의 사랑을 받기 전엔 살아있지 않았어요

And I don't know why
난 이유를 모르죠
While the sun decides to shine
태양이 빛나기로 한 이유를
But you breathed your love into me just in time
하지만 당신은 알맞은 때에 내게 당신의 사랑을 불어넣었어요

I never lived before your love
당신의 사랑이 있기전엔 살아있지 않았어요
I never felt before your touch
당신의 손길이 있기전엔 느끼지 못했어요
I never needed anyone to make me feel alive
내가 살아있음을 느끼게 해줄사람은 필요치 않았어요
But then again I wasn't really living
하지만 난 정말로 살아있는 게 아니었어요
I never lived I never lived before your love
당신의 사랑을 받기 전엔 살아있지 않았어요
반응형

'주크박스' 카테고리의 다른 글

Color Me Badd - Wildflower  (0) 2007.05.18
Bryan Adams - (Everything I Do) I Do It for You  (0) 2007.05.18
양파 - 사랑.. 그게 뭔데  (0) 2007.05.17
Angela Aki - Kiss Me Good-Bye  (0) 2007.05.16
하늘해 - 왜 그랬나요  (0) 2007.05.15
Comments