콜린의 생각노트

MYMP - Constantly 본문

주크박스

MYMP - Constantly

콜린(Colin) 2007. 9. 14. 23:10
반응형

Artist : MYMP

Title : Constantly

I knew it was there
Though i try to hide it,
But the feeling just kept on shining through,
haven't
 known you that long,
So i try to deny it,
but the feeling was much to much to strong,

그곳에 있었다는 걸 알았어요
내가 숨기려고 해도
이 마음은 계속 빛나기만 해요,
그댈 오래전부터 안게 아니라
내 마음을 부정하려 했지만
이 마음은 그럴수록 더 강해지기만 하네요

Could this be love,
deep down inside tearin me apart,
i feel it in my heart

이게 사랑인가요
깊은 곳에서 나를 괴롭히네요
내 마음이 그걸 느끼네요

Constantly,
Your on my mind, thinkin' 'bout you all the time,
I can't sleep
no matter what i do
I just keep on thinkin bout you

끊임없이
그댄 내 마음에 있네요, 그댈 계속 생각하기만 해요
이젠 잠도 이룰 수 없어요,
어떻게 해도
계속 머릿속엔 그대 생각만

Why, do i feel this way,
when i know you have someone
that you see in each and everyday,
Should i play this game?
Of just bein your friend
When i know that's not where i want it to end.

왜, 내가 이런 기분을 느낄까요
그대 곁에 그대가 매일 보는 어떤 이를 곁에 둔다면
내가 게임을 해야 하나요?
아니면 그냥 그대의 친구가 될까요
하지만 그건 내가 마지막에 되고싶은 결말이 아닌데

Now i dont want to start no trouble,
Between you and i and your lover
But i mus tell you
What im goin' through,
Everytime you are by
I see your love in your eyes.

이제 더이상 상처받고싶지 않아요
그대와 나, 그리고 그대의 연인사이에
하지만 이건 말해야겠네요
내가 이제 감당해야 할 일들을
그대가 곁에 있을때면
그대 눈엔 그대 사랑이 보이겠네요
반응형

'주크박스' 카테고리의 다른 글

Fly To The Sky - 사랑해  (0) 2007.09.19
No Reply - 고백하는 날  (0) 2007.09.19
신혜성 - 모르겠나요  (0) 2007.09.13
한얼 - 사랑한다 2  (1) 2007.09.13
아이(i) - 이별을 말하다  (1) 2007.09.11
Comments