콜린의 생각노트

Santana - I'm Feeling You 본문

주크박스

Santana - I'm Feeling You

콜린(Colin) 2007. 6. 26. 20:32
반응형

Artist : Santana

Title : I'm Feeling You (Feat. Michelle Branch & The Wreckers)

사용자 삽입 이미지

Sometimes, I imagine the world without you
때론 나는 당신이 없는세상을 상상해요
But most times, I'm just so happy that I ever found you
그러나 대부분 나는 그냥 무척 행복하죠 내가 당신을 찾았음에
It's a complicated web, that you weave inside my head

그건 복잡한 함정이에요 당신이 내 머릿속에 엮어놓은...
So much pleasure with such pain
나는 그 고통이 너무 기뻐요
How we always, always stay the same
얼마나 우리가 항상, 항상 함께 하는지

I'm feelin' the way you cross my mind
나는 그대가 나의 마음에 가깝게 느껴져요
And you save me in the nick of time
그리고 당신을 나를  깨진 시간인에서 구해줬죠
I'm ridin' the highs, I'm diggin' the lows
나는 가장 높은곳에 오르고, 가장 낮은곳을 파요
cause at least I feel alive
왜냐면 드디어 나는 살아있음을 느끼니까요
I've never faced so many emotional days
나는 결코 이렇게 많은 감정적인 날들을 극복한적이 없었어요
But my life is good
그러나 나의 삶은 행복해요
I'm feelin' you
I'm feelin' you

You go, and then I can finally breathe in
당신은 가고 그러면 난 결국 숨을 들이쉴수 있죠
cause baby I know, in the end you're never leavin'
왜냐면 내사랑 나는 아니까요, 결국엔 당신은 결코 떠나지 않을거라는것을
Well we're rarely ever sane, I drive you crazy and you do the same
우리는 거의 제정신일 때가 없어요
내가 당신을 미치게 하고, 당신도 나에게 똑같이하니까
But your fire fills my soul
그러나 당신의 열정은 나의 영혼으로 채워있요
And it wounds me up like no one knows
그리고 그것은 나를 아무도 모르게 상처입혀요

Cause I'm feelin' the way you cross my mind
나는 그대가 나의 마음에 가깝게 느껴져요
And you save me in the nick of time
그리고 당신을 나를  깨진 시간인에서 구해줬죠
I'm ridin' the highs, I'm diggin' the lows
나는 가장 높은곳에 오르고, 가장 낮은곳을 파요
cause at least I feel alive
왜냐면 드디어 나는 살아있음을 느끼니까요
I've never faced so many emotional days
나는 결코 이렇게 많은 감정적인 날들을 극복한적이 없었어요
But my life is good
그러나 나의 삶은 행복해요
I'm feelin' you
I'm feelin' you

[guitar solo]

I'm feelin' the way you cross my mind
나는 그대가 나의 마음에 가깝게 느껴져요
And you save me in the nick of time
그리고 당신을 나를  깨진 시간인에서 구해줬죠
I'm ridin' the highs, I'm diggin' the lows
나는 가장 높은곳에 오르고, 가장 낮은곳을 파요
cause at least I feel alive
왜냐면 드디어 나는 살아있음을 느끼니까요
I've never faced so many emotional days
나는 결코 이렇게 많은 감정적인 날들을 극복한적이 없었어요
But my life is good
그러나 나의 삶은 행복해요
I'm feelin' you
I'm feelin' you

Oh I'm feelin' the way that you cross my mind
오 나는 그대가 나의 마음에 가깝게 느껴져요
And the way that you save me in the nick of time
그리고 당신을 나를  깨진 시간안에서 구해줬죠
Oh I'm feelin?the way when you walk on by
오 나는 느껴요 당신이 나를 향해 걸어올때
I feel light, I feel love, I feel butterflies
빛을 느끼고, 사랑을 느끼고, 불안해져요
I feel butterflies
나는 불안함을 느껴요
반응형
Comments